ETAPA DE REÎNSCRIERE VA AVEA LOC ÎN PERIOADA 20- 24 mai 2024
Afișarea rezultatelor și a locurilor libere după finalizarea etapei de reînscrieri: 24 mai 2024, ora 14: 00
ETAPE DE ÎNSCRIERE
ETAPA I: 27.05.2024 -14.06.2024:
- 27.05.2024 – 31.05.2024 – COLECTARE CERERI DE ÎNSCRIERE
- 03-05 iunie 2024- PROCESAREA CERERILOR DIN FAZA I– prima opțiune
- 06-10 iunie 2024– PROCESAREA CERERILOR DIN FAZA A II A– a doua opțiune
- 11 – 12 iunie 2024- PROCESAREA CERERILOR DIN FAZA A III A– a treia opțiune
Copiii respinși în Etapa I faza III vor putea fi înscriși pe locurile rămase libere pentru Etapa a II-a.
Afișarea rezultatelor și a numărului de locuri libere după prima etapă de înscrieri: 14 iunie 2024, ora 14:00
ETAPA II : 17.06.2024 – 05.07.2024:
Afișarea rezultatelor și a numărului de locuri libere după a doua etapă de înscrieri: 05 iulie 2024, ora 14:00
ETAPA DE AJUSTĂRI: 19- 29 august 2024
ORAR PRIMIRI DOSARE:
ZILNIC: 9:00- 16:00
ACTELE NECESARE PENTRU ÎNSCRIEREA ÎN ÎNVĂȚĂMÂNTUL PREȘCOLAR ANUL ȘCOLAR 2024-2025
Dosarul va cuprinde următoarele acte necesare înscrierii:
- cerere- tip de înscriere eliberată de către unitate
- declarație-acord de înscriere semnată de ambii părinți/ reprezentant legal
- copie de pe certificatul de naștere al copilului;
- copie de pe actele de identitate ale părinților/reprezentantului legal;
- adeverință de angajat pentru fiecare dintre părinți/reprezentantul legal sau adeverință privind perioada concediului de creștere și îngrijire a copilului, pentru tipul de program prelungit;
- alte documente doveditoare care fac obiectul criteriilor generale sau specifice de înscriere și care sunt analizate în timpul procesului de înscriere
- Certificat medical de încadrare în grad de handicap a copilului, (dacă este cazul);
- Folie de protecție
La dosarul de înscriere se adaugă, la începutul anului școlar, următoarele documente:
- adeverință de la medicul de familie în care se menționează că respectivul copil este sănătos clinic – adeverința este necesară în prima zi de prezentare a copilului în unitatea de învățământ;
- avizul epidemiologic/dovada de vaccinare întocmit(ă) conform prevederilor elaborate de Ministerul Sănătății, cu privire la intrarea copilului în colectivitate, eliberat(ă) de medicul de familie al copilului înainte de a începe frecventarea unității pentru program prelungit.
*Înscrierea copiilor se face la sediul Grădiniței cu PP nr. 24 Brașov: str. Aurora nr. 24 Brașov
În vederea validării cererii- tip de înscriere, vă rugăm să reveniți a doua zi după depunerea dosarului, în intervalul orar: 10:00-14:00 sau 16,30-17:30 .
SOLICITAREA ȘI VALIDAREA CERERII TIP NU PRESUPUNE ÎNSCRIEREA
INFORMAȚII SUPLIMENTARE:
Ocuparea locurilor libere, după finalizarea procesului de reînscriere, se va face cu respectarea prevederilor din legislația în vigoare, în ordinea descrescătoare a grupelor de vârstă.
În situaţia în care, într-o unitate de învăţământ, numărul cererilor de înscriere este mai mare decât numărul locurilor libere, vor fi aplicate, succesiv, criterii de departajare generale.
CRITERIILE GENERALE DE DEPARTAJARE:
- copilul are vârsta de 4 sau 5 ani împliniți la data de 1 septembrie;
- domiciliul copilului/reședința/locul de muncă al unuia dintre părinți/al reprezentantului legal este situat în apropierea unității de învățământ unde părintele/reprezentantul legal depune cererea-tip de înscriere;
- cel puțin unul dintre părinți/reprezentantul legal al copilului urmează o formă de învățământ la zi;
- existența unui document care dovedește că beneficiază de tutelă sau de o măsură de protecție specială stabilită în condițiile Legii nr. 272/2004, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- existența unui document care dovedește că este în grija unui singur părinte (familie monoparentală)/existența unui document care dovedește că părintele/reprezentantul legal al copilului are 3 sau mai mulți copii (familie numeroasă);
- ambii părinți/părintele unic/reprezentantul legal ai/al copilului lucrează sau cel puțin unul dintre ei se încadrează în una dintre situațiile:
- pensionat în conformitate cu prevederile legale;
- cu certificat de handicap;
- șomer, în căutarea unui loc de muncă, cu documente doveditoare de la Agenția pentru Ocuparea Forței de Muncă;
- existența unui certificat medical de încadrare în grad de handicap a copilului și/sau a certificatului de orientare școlară și profesională eliberat de CJRAE/CMBRAE;
- existența unui frate/a unei surori înmatriculat/înmatriculate în unitatea de învățământ respectivă, în anul școlar pentru care se face înscrierea.
Unitățile de învățământ cu grupe de nivel preșcolar cu program prelungit se adresează cu prioritate părinților care lucrează și, în acest sens, ambii părinți vor depune la dosarul de înscriere adeverințe de angajat.