
In temeiul dispozițiilor H.G. nr.1336/28.10.2022 pentru aprobarea Regulamentului cadru privind organizarea si dezvoltarea carierei personalului contractual din sectorul bugetar platit din fonduri, GPP nr. 24 Brașov organizează concurs pentru ocuparea unui post contractual vacant de administrator patrimoniu, in cadrul GPP nr. 24, Brasov, str. Aurora nr. 24, pe perioadă nedeterminată.
Durata normală a timpului de muncă este de 8 ore/zi, 40 ore/săptămână
- Proba scrisă: 04 septembrie 2024 ora 10,30 la sediul gradinitei
- Interviu – 06 septembrie 2024, ora 9,00 la sediul gradinitei, pentru candidatii care au obținut la proba scrisă 50 puncte
I Condiţii specifice de participare :
I.1. Pregătirea profesională impusă ocupantului postului:
- Îndeplinirea condiţiilor prevăzute de legislaţia în vigoare: studii superioare inginer/subinginer, economist cu diploma de licență
- Vechime minim 2 ani în specialitatea studiilor necesare ocupării postului
- Experiență minim 2 ani în gestiune, cunoștințe minime de contabilitate primară
- Cunoștințe avansate de operare Microsoft Office Excel și Word (calcul tabelar, întocmire grafice, editarea texte), baze de date, programe de gestiune/contabilitate (SICO, etc) cunoștințe de utilizare e-mail.
- Cunoştinţe de accesare platformă SEAP;
- Spirit organizatoric
- Abilități de comunicare, relaţionare și de lucru în echipă
- Capacitate de gestionare a timpului şi priorităţilor (în condiţii de stres);
- Constituie un avantaj absolvirea cursurilor de formare (ex. în domeniul SSM, PSI);
- Disponibilitate pentru program prelungit;
- Capacitatea de a lua decizii eficiente;
- Fără sancțiuni disciplinare
- Recomandare de la ultimul loc de muncă
2. Comportamentul şi conduita:
- Să aibă un comportament şi o conduit adecvată unei instituţii de învăţământ atât faţă de copii, cât şi faţă de colegi;
3. Cerinţe psihologice:
- Asumarea responsabilităţii;
- Rezistenţa la sarcini repetitive;
- Adaptarea la sarcini de lucru schimbătoare;
- Echilibru emotional.
I. 2 Domenii de competenţă :
- Identificarea soluţiilor optime, prin consultarea cu conducerea unităţii, pentru toate problemele ce revin sectorului administrativ;
- Gestionarea bazei materiale a unităţii de învăţământ,
- Elaborarea documentaţiei pentru realizarea de achiziţii publice ;
- Înregistrarea întregului inventar mobil si imobil al unităţii ;
- Îndeplinirea formelor privind schimbarea destinaţiei bunurilor ce aparţin unităţii ;
- Recuperarea/remedierea pagubelor materiale
- Gestionare contractelor de inchiriere
- Elaborarea graficelor de activitate pentru personalul de ingrijire si paza
- Intocmirea receptiilor si bonurilor de consum pentru toate materialele cumparate si predarea receptiilor la biroul contabilitate, pentru efectuarea platilor;
- Intocmeste si tine la zi documentele de intrare-iesire a valorilor materiale pe fise analitice – obiecte de inventar si mijloace fixe, precum si evidenta computerizata a valorilor materiale ( N.I.R. -uri, bonuri de consum, bonuri de transfer si bonuri de miscare a mijloacelor fixe )
- Utilizarea softurilor in desfasurarea intergii activitati administrative
Fişa postului care cuprinde atribuţiile complete poate fi consultată la sediul Gradinitei cu PP nr. 24 Brasov în perioada de înscrieri
II. Acte necesare pentru dosarul de înscriere la concurs :
- Formular de înscriere;
- Curriculum vitae model european
- Certificat de naştere copie xerox şi original;
- Copia certificatului de căsătorie sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz;
- Copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea, potrivit legii, aflate în termen de valabilitate;
- Copiile documentelor care atestă nivelul studiilor şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum şi copiile documentelor care atestă îndeplinirea condiţiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituţia publică;
- Copia carnetului de muncă, a adeverinţei eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă şi în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului;
- Extras din Revisal cu perioada lucrată după 01.01.2011;
- Certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar; 10.Adeverinţă medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, eliberată de către medicul de familie al candidatului sau de către unităţile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului;
- Caracterizare de la ultimul loc de munca
- Certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracţiuni prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul naţional automatizat cu privire la persoanele care au comis infracţiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum şi pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea şi funcţionarea Sistemului Naţional de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru candidaţii înscrişi pentru posturile din cadrul sistemului de învăţământ, sănătate sau protecţie socială, precum şi orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilităţi sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane;
Documentele solicitate se indosariaza, in ordinea mentionata, intr-un dosar cu sina care va fi inregistrat la grădiniță.
III CONDIŢII GENERALE PENTRU OCUPAREA POSTULUI (cf. art. 3, HG nr. 286/2011, cu modificările ulterioare):
- are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene;
- cunoaște limba română, scris și vorbit;
- are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr. 53/2003 — Codul muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare;
- are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate;
- îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs;
- nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea;
- nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția, de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii;
- nu a comis infracțiunile prevăzute la art. 1 alin. (2) din Legea nr. 118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr. 76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art. 35 alin. (1) lit. h).
ETAPELE DESFASURARII CONCURSULUI
Dosarele pentru înscriere la concurs se depun la sediul Gradinitei cu PP nr. 24 Brasov, Str. Aurora nr. 24
- Depunerea dosarelor: 9.08 – 26.08.2024
- Luni-vineri între orele 9:00 – 12:00
Informaţii suplimentare la sediul gradinitei tel 0368- 451085 .
Desfăşurarea concursului:
Concursul se va organiza la sediul Gradinitei PP nr.24 ,str. Aurora nr. 24, Brasov şi constă în 3 etape succesive, după cum urmează :
- selecţia dosarelor
- proba scrisă
- interviul
Calendarul concursului:
1. Afişarea anunţului privind ocuparea prin concurs a unui (1) post de administrator patrimoniu perioadă nedeterminată – 9.08.2024
2. Depunerea dosarelor şi completarea fişei solicitantului prin care se confirmă dosarul depus şi se transmite data si ora probei scrise şi a interviului / probei orale – 9.08-26.08.2024 Dosarele se pot depune după urmatorul program: luni – vineri între orele: 9.00 – 12.00
3. Selecţia dosarelor: 27/08/2024 , ora 12:00, la sediul instituţiei;
4. Afisare rezultate la selectia dosarelor: 27/08/2024 , ora 13:00, la sediul institutiei.
5. Termen de contestare la selectia dosarelor: 28/08/2024, ora 13:00, la sediul institutiei.
6. afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor privind selectia dosarelor: 29/08/2024, ora 13:00, la sediul institutiei.
7. Proba scrisă – 04.09.2024 ora 10:30
8. Afişarea rezultatelor de la proba scrisă în data de 04/09/2024, ora 14:00, la sediul institutiei.
9. Termenul de depunere a contestatiilor la proba scrisă în data de 05/09/2024 ora 13:00, la sediul instituției;
10. Afişarea rezultatelor la soluţionarea contestaţiilor probei scrise în data de 05/09/2024, ora 15:00, la sediul instituției;
11. Interviu – 6.09.2024 – ora 9.00 .
12. Afisare rezultate interviu 6.09.2024 – ora 11.00
13. Termen depunere contestatii interviu – 6.09.2024 ora 13.00
14. Afisare rezultate contestatii interviu – 6.09.2024 ora 15.00
- Afişarea rezultatelor finale – 6.09.2024 ora 15.30
– Conform HG 286/2011 sunt declaraţi admişi la proba scrisă candidaţii care au obţinut minim 50 puncte; sunt declaraţi admişi la interviu candidaţii care au obţinut minim 50 puncte
– Punctajul final se calculează ca medie aritmetică a punctajelor obţinute la proba scrisă şi interviu.
BIBLIOGRAFIE
Bibliografie şi tematică:
- LEGEA ÎNVĂȚĂMÂNTULUI PREUNIVERSITAR NR.198/2023;
- Hotărârea 2230/1969 2230/1969 privind gestionarea bunurilor materiale, cu modificările și completările financiare
- O.M.F.P nr. 2861/2009 pentru aprobarea Normelor privind organizarea şi efectuarea inventarierii elementelor de natura activelor, datoriilor şi capitalurilor proprii;
- LEGEA nr. 22/1969, modificata si completata prin Legea 54/1994 privind angajarea gestionarilor, constituirea de garanţii şi răspunderea în legătură cu gestionarea bunurilor agenţilor economici, autorităţilor sau instituţiilor publice, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 53/2003, Codul Muncii, cu modificările și completările ulterioare;
- Legea nr. 98/2016 privind achiziţiile publice cu modificările și completările ulterioare;
- H.G nr. 419/ 2018 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achiziţii publice
- H.G nr. 276/2013 privind stabilirea valorii de intrare a mijloacelor fixe;
- O.M.F.P nr. 2634/2015 privind documentele finaciar-contabile, cu modificările și completările ulterioare;
- LEGEA nr.319/2006 Legea securităţii şi sănătăţii în muncă cu modificările si completările ulterioare;
- LEGEA nr.307/2006 privind apărarea împotriva incendiilor, cu modificările ulterioare;
- LEGEA nr.333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor şi protecţia persoanelor, actualizata;
- O.U.G 74/2008 privind colectarea selectivă a deșeurilor
- Ordinul ME 4183/2022, pentru aprobarea Regulamentului-cadru de organizare şi funcţionare a unităţilor de învăţământ preuniversitar
- Fișa postului pentru administrator de patrimoniu;